Pages

  • Replace This Text With Your Featured Post 1 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 2 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 3 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 4 Description.

Thursday, February 19, 2009

SUATU MASA



Tanggal 1996 adalah tahun terakhir aku menuntut di Sek. Men. RLKT Lasah, Sg. Siput (U). Juga kenangan yang manis di zaman persekolahan. Betul kata Cikgu Haris, kenangan yang paling manis adalah kenangan di bangku sekolah. Hargai lah kenangan itu seadanya, sebab memang rugi kalau kita siakan. Bagi aku, kenangan yang tak dapat aku lupakan masa sekolah dulu adalah bersama kawan-kawan study group aku.

Yang pahit, yang manis, yang masam, yang masin, (ala.. mcm iklan NANO-NANO tu..) kitorang harung bersama. Gambar kt atas ni antara line-up kitorang. Gambar aku xde kat situ sebab, aku presiden.. haha Cikgu kesayangan, Sir Adnan. Cikgu Bahasa Inggeris. Kepala sempoi punya.. Banyak panduan dan nasihat yang die bagi. Lebih-lebih lagi menjelang SPM. Berkat ilmu yang die ajar tu, ramai student yang berjaya. Paling bangga, Marzlina.. Berjaya lanjutkan pelajaran sampai ke London.

Pada kawan-kawan aku yang lalu kt blog aku ni, kome ingat lagi ke idok sejarah di sebalik SPTT tu? haha..

No comments: