Pages

  • Replace This Text With Your Featured Post 1 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 2 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 3 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 4 Description.

Thursday, February 12, 2009

SWEET MOMENT

Gambar ni menyimpan 1001 kenangan manis dalam idup aku. Masa ni aku masih lagi menuntut di ITM cawangan Perak ( ni nama dulu, sekarang dah upgrade, UiTM hehe ) Diam tak diam, dah lapan tahun aku tinggalkan kenangan ni. Masa ni aku dan geng-geng teater ITM perak dapat tempat ke-3 dalam pertandingan PEKAN TEATER PERINGKAT KEBANGSAAN. Pertama kali aku jejakkan kaki kat pentas teater di MATIC, Kuala Lumpur. Syok wooo...

Di bawah naungan Sir Kamram (Pensyarah Uitm Sri Iskandar) dan di bawah arahan Azli Murad Ramli (Pet), kami berjaya membawa team GASTIP dari peringkat zon hingga ke pentas MATIC.

Rindu sungguh aku kat korang. klu ada budak-budak GASTIP atau ITM students 1997 yg masih ingat aku, 'ter'jenguk ke blog aku ni harap dapat tinggalkan msj untuk aku..

3 comments:

Sham ProDiGy said...

Damn... I missed that very moment.. Really do...

neoxaznee said...

yeah, man....

mat_formal said...

rugi nyer aku x dpt join korang ms ni..... hmmmmmmm.