Pages

  • Replace This Text With Your Featured Post 1 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 2 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 3 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 4 Description.

Thursday, February 12, 2009

SWEET MOMENT

Ni pulak team GASTIP buat pementasan teater KOTAKU OH KOTAKU di Taman Budaya, Ipoh. Masa ni aku part-4 kt ITM Perak. Kalau ikut pada gmbar tu, tarikhnya 8hb 9 1998. Kiranya ni peringkat awal aku jebakkan diri dalam bidang teater. Penaungnya tetap Sir Kamran. Tapi pengarahnya Encik Tat (unik beno namanya hehe). Masa ni belum start pementasan lagi. Nampak hepi je, tapi dalam hati gementar tak terkata tu... ;-P

Ni masa tengah perform. Watak aku jadi orang kampung yang tak tau hal-hal di kota. Hensem tak aku? hahaha

Orang kampung bersama cucunya hehe.. Jep, bestfriend aku. Baru je menamatkan zaman bujangnya 2-3 bulan lepas. Aku mintak maaf banyak-banyak kt ko jep, sebab tak datang masa ko kawin. Utang suda selesei muka atak sunyumm la ko.. hehe

4 comments:

mat_formal said...

hg dgn jep nmpk cm adik bradik jer...hahahahahahahahahamidi.

azimask said...

oi oi oi.. ooooo photog skunk.. apa citer beb... aiisshh ketemu di alam blog.. heheheheheehhehe kau shout kat box tuh yg terus cam alert jee.. mana la yg tau perihal dokther dokther tuh kecuali budak teater.. hahahahahahaarunnn//

neoxaznee said...

hehe... tkezut x?? tgezut x?? aku pong tgezut bleh chat ngan ko lg...

Ikmal Hisyamz said...

Salam tuan, sy sedang mencari rakan lama di GASTIP UITM PERAK tahun 97-98 nama beliau Nurfazinishima bt. Othman jika tak silap. Jika tuan teringat dengan nama ni atau ada contact beliau yg boleh sy hubungi, tuan boleh contact saya di Facebook Ikmal Hisyamz
Harap tuan dpt bantu.tqvm