Pages

  • Replace This Text With Your Featured Post 1 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 2 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 3 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 4 Description.

Thursday, April 16, 2009

KELAS FOTOGRAFI



14hb 4 2009 - SELASA, RR Studio telah mengadakan kelas fotografi untuk fotografer-fotografer yang ingin mendalami lagi dunia fotografi. Cikgu yang terlibat, biasalah- En. Rizal Razali merangkap penaung RR Studio. Alhamdulillah, sambutan yang diberikan amat menggalakkan. Kelas yang mengambil masa kira-kira 4 jam itu mendedahkan cara-cara bagaimana untuk mendapatkan posed dan angle yang cantik. Bermula dari pengantin berarak, bersanding, merenjis, makan beradab, di kamar pengantin, hinggalah bergambar di studio.

Ini merupakan kelas kedua yang RR Studio anjurkan untuk fotografer-fotografer amatur yang inginkan kepuasan dalam seni fotografi. Kelas yang pertama lalu En. Rizal telah mengajar mengenal dan menunjukkan bagaimana untuk bekerja dengan kamera DSLR masing-masing.

Ucapan terima kasih banyak buat En. Rizal selaku pihak penganjur yang sudi menganjurkan kelas fotografi seperti ini. Diharapkan kelas-kelas seperti ini dapat di adakan lagi. Disamping ilmu, kita juga dapat berkongsi idea untuk memantapkan lagi seni fotografi masing-masing.









Mak Pengantin.
Acu, mak pengantin?? Seronok lee... hehe










Ahli Keluarga Pengantin
Sebelah pihak mana entah..
huhu













Ha.... Tangkap-tangkap..
Feel Free To Take Picture, gentlement..












HEPI nampak...










Rizal- Ko tau x? Amy search tu, dah pakai Honda Accord da..
Tangkap gambo je..Perrghh...

Hiza- Hmmm... aje beno ke?



Antara pose-pose pengantin




Peserta-peserta kelas fotografi RR Studio 14 April 2009



Terima Kasih Kepada Semua Yang Terlibat :
Kerol, Azman, Izwan, Mohd Khalil, Shahrul Hiza, Kokdiang, Mior,
Wira, Hafiz, Mior Azizi, Syamsul, Amali, Anuar, Rashiza, Munir,Rizal.

Turut membantu :
Ta, Wati, Aisyah, Rohaya, Acu, Noma, Nurul, Niza's Restaurant.


3 comments:

MkSnap said...

munir aku sedut gambar ni sekeping dua...tak kena royalti kan.nanti aku blanje roti nan ayam masak kicap

neoxaznee said...

sekeping xkira royalti.. klu skeping dua kna royalti la.. hehe xde hal la bro... sama2 kongsi idea..

luvida said...

besh nye posing2...
:P