Pages

  • Replace This Text With Your Featured Post 1 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 2 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 3 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 4 Description.

Sunday, April 19, 2009

UjiAn MinDA


Trima kasih kepada pelawat-pelawat blog aku ni.. hmm... pe kata, kita rehat sejenak. Rehatkan otak, sambil menguji otak. Amacam? Ada bran?? hehe

Okay.. Ujian minda ini memerlukan anda jujur dengan diri anda sendiri. Kalau tak, takut tak jadi..
Senang je.. Anda dikehendaki mengira merapa banyak huruf 'F' dalam perenggan yang di berikan di bawah ini dalam masa, 15 saat.
(See in comment)

8 comments:

neoxaznee said...

Ingat!!
hanya 15saat diberikan kepada anda untuk mengira berapa banyak huruf 'F' dalam perenggan di bawah..

READY....


SET....

START COUNTING...

FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS


TETTT..... masa tamat..
(sila tgk di bawah)
























































Aku yakin, mesti ramai yang jwb '3' betul x? sebabnya aku kira pun 3 dulu.
Tp sebenarnya ada '6' huruf 'F' dalam perenggan tu.
Kenapa??

Sebab ada antara kita yang otaknya tidak memproses perkataan 'OF'.
Ajaib kn??

luvida said...

a'ah la.
mmg ajaib.
ida pon dapat 3.
deng!~~

nuyu said...

wa... ajaib3x... ;p

MkSnap said...

aku pun 3 la.hehehe

Umno said...

AIK? AKU KIRA ENAM?
CAMNE LAK KORANG KIRA TIGA?
TAK PAHAM TOL LA!

Umno said...

AIK? AKU KIRA ENAM?

w@n!sc0mey said...

kite pon dpt 6...
np yg len dpt 3???
isk...3
musykil2

mat_formal said...

mane de... aku kira ... aku dpt 6 jer... nmpk nyer aku dpt memproses perkataan 'OF' dgn baik la ni....
hahahahahaaaaaaaamidi.
aku berjayaaaaaaa....
berjaya air p tioman...