Pages

  • Replace This Text With Your Featured Post 1 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 2 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 3 Description.
  • Replace This Text With Your Featured Post 4 Description.

Wednesday, April 1, 2009

T.A.T.U 200 Km/H in the Wrong Lane

Kelmarin, aku belek-belek koleksi CD-CD lama aku. Terjumpa CD ni. Dari kumpulan TATU. Group ni dari Rusia. Dua orang ahli dan banyak timbulkan kontroversi. Teringat balik. Masa tu aku rayau-rayau kat area Central Market. beli majalah Mangga. Dalam tu ada preview album-album yang latest. Katanya album ni banyak lagu best. Aku pun trus gi cari kat kdai-kdai CD terdekat. Jumpa, aku terus beli. Boleh tahan. Musiknya kena ngan taste aku. Lagu-lagu ni la jd peneman aku dalam LRT masa berulang dari Sg.Besi ke Kramat. Aku Share kan kat Sini.. Enjoy...Enjoy...Enjoy...

T.A.T.U 200 Km/H in the Wrong Lane (Download)

2 comments:

LuVidA^^ said...

hoho..lame nye x update blog
:P
bz sgt kah?

neoxaznee said...

mm... :-) bz jgk la cik ida.. baru abis cuti skolah ni, sbuk nyiapkan gambar2 n vcd2 pengantin.